[OI] problemy po wymianie turbosprężarki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kotek12
    Classic
    • 2010
    • 38

    [OI] problemy po wymianie turbosprężarki

    Zamieszczone przez Tobi77
    Możesz zapodać przykładowe nagranie?
    Postaram się za jakiś czas coś wrzucić
    kotek12
  • dudek_t
    L&K
    • 2008
    • 1421

    #2
    [OI] problemy po wymianie turbosprężarki

    Jak pisałem na forum jakieś 2,5 tygodnia temu padło mi turbo.
    Wymieniłem i... zaczęło się...

    - auto po dłuższym postoju (7-8 godzin) gorzej odpala
    - jak już odpali to przez jakąś minutę pracuje nierówno (skaczą obroty) i puszcza taką chmurę niebieskiego dymu (śmierdzącego) jakby miało 500000km bez remontu.
    - pali 0.5-1 litra na 100km więcej

    Wszystko zaczęło się po wyjechaniu z ASO po wymianie turbo. Wcześniej nic takiego nie miało miejsca i przy odpalaniu na -25 stopniach nawet nie puściło dymka (a już na bank nie tyle i nie niebieskiego).

    Myślałem że to może olej w układzie wydechowym ale przejechałem od wymiany już ponad 2000km a objawy nic a nic nie ustępują...

    Co to może być do cholery?

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Re: [OI] problemy po wymianie turbosprężarki

      Zamieszczone przez dudek_t
      Wszystko zaczęło się po wyjechaniu z ASO po wymianie turbo.
      Nie pozostaje nic innego jak do nich pojechać i niech badają co spaprali ...
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • dudek_t
        L&K
        • 2008
        • 1421

        #4
        Wybieram się na przegląd za jakieś dwa tygodnie. Jednak znając życie powiedzą że to niemożliwe żeby akurat przy wymianie turbo coś się stało. Chciałbym się przygotować merytorycznie do dyskusji.
        Ciągle mam podejrzenia co do katalizatora... czy to możliwe żeby przez 2000km nie wypalił się olej który ewentualnie uszkodzone turbo "wypluło"? A nawet jeśli to chyba by dymił cały czas??
        Nie rozumiem też wzrostu spalania - do tej pory miałem jak w zegarku 1000km na baku a od wymiany ledwo przejeżdżam 900km :roll:

        Komentarz

        • Krzycho-63
          Rider
          • 2007
          • 628
          • Superb II (3T4)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez dudek_t
          - auto po dłuższym postoju (7-8 godzin) gorzej odpala
          - jak już odpali to przez jakąś minutę pracuje nierówno (skaczą obroty) i puszcza taką chmurę niebieskiego dymu (śmierdzącego) jakby miało 500000km bez remontu.
          - pali 0.5-1 litra na 100km więcej
          Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach powinien coś podpowiedzieć.Jeżeli będzie różnica między poszczególnymi cylindrami-być może został ugięty korbowód po wciągnięciu oleju przez silnik.Nierówne obroty zaraz po rozruchu na to by wskazywały.
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz

          Pracuję...